tiistai 11. maaliskuuta 2014

Todettiin tuulimunaraskaudeksi :(



14.2

Eilen sitten terveystalossa ultrassa rv 10+0 selvisi tuulimunaraskaus ja tänään olin päksissä kaavinnassa, ensin suunnitelmissa oli lääkkeellinen keskeytys mutta ilmeisesti päätyivät kaavintaa koska olihan vuotanut jo 5 päivää ja tänään ollut hirveissä supistuksen kourissa,  kaiken kaikkiaan siellä kului 4 ja puoli tuntia tarkkailussa/seurannassa. 


Tänä aamuna oli kyllä sellaset supistuskivut ja verenvuodot ettei uskoisi niin pienen aiheuttavan moista ja mitä se on sitten oikeassa synnytyksessä kun mahassa asustaa isompi asukas. Kuukauden ajan tulee seurata raskaustestejä varmistaakseen kaiken poisto vaikka kohtu puhdistettiin kokonaan. Kuukautisten tulon jälkeen voi sitten alkaa yrittämään jälkikasvua uudelleen.


Niin surullista, mulla on niin petetty olo, ihanku mun kroppa tai luonto ois valehdellut mulle, oon vihanen, avuton..


Kyllä nyt alkaa hajottamaan vaikka ajoittain on tuntunut että on selvitynyt tästä mutta fyysisesti menee toipua ainakin se kuukausi ja siin on aikaa henkisellekkin puolelle toipuakseen ehkä puhuttuun seuraavaan yritykseen, toivottavasti sitten ollaan eheydytty. Niin surullista :( vaikka sitä yrittää peittää positiivisilla asioilla niin jossain vaiheessa vaan romahtaa mut ehkä tää tästä, aika on ainut mikä parantaa. Jokin tarkoitushan tälläkin oli en sit tiiä vielä mikä mut ehkä se selvii tai sit ei mut ehkä täytyy uskoo että näin oli tarkoitus tapahtua nyt...

:'(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti