tiistai 18. maaliskuuta 2014

Mielenrauhaa(ko)

15.3
Kerrankin kun päätän antaa toiveilulle mielenrauhaa niin tulkittuani olotilaa voisi se viitata johonkin ;) mutta toisaalta saan ne kylmästi kumottua epäuskoisena. Viime aikoina oon ollu tosi väsy (luulen sen johtunvan tästä kevätuupumuksesta), herkistely (vetäähän tää aika tunteet pintaan muutenkin) näen painajaisia ( ehkä mä vaan stressaan likaa) silloin tällöin esiintyvät vihlaisut alavatsassa ja varsinkin yskiessä tai aivastaessa (esiintynyt ilman raskauttakin mulla) tänä aamuinen alavatsan polttelu ja jopa juiliminen (voihan tuo johtua ruuansulatuselimistöstäkin). Periaatteessa eri oireita millä tuulimunaraskaus alkoi mutta onhan äitejä joilla on ollu toisisataan täysin poikkeavia raskauksia.

Tässä vaiheessa kun menkkojen pitäisi kuuluttaa itsestään niin moni varmasti sanoisi että tee testi noh mä en suoraan sanottuna edes uskalla koska pettymys tulis jos ois nega ja jos positiivinen niin mua pelottais aivan sairaalloisesti. Haluan sitäpaitsi vielä nauttia siitä että saan juoda kahvia ja syödä lakritsia ja salmiakkia niin paljon kuin mieli tekee, sekä saan liikkua itseni puolikuoliaaksi rankoilla treeneillä. Katseeni on myös kiinnittynyt haaveisiin joita lapsi rajoittaisi mm. matkusteluun, opiskeluun, työhön jne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti