perjantai 22. elokuuta 2014

Rv 17+0

Tänään siis poksuttiin 18.viikolle, enään 2 viikkoa puoleenväliin ja muutama päivä vielä enemmän rakenneultraan.

16+3 olin varma että tunsin pikkuisen potkut vatsallani, ihana tunne!

Muutoin tässä ei olekkaan mitään ihmeellisempää kerrottavaa, tällä viikolla on mennyt joka päivä ylitöiksi ja toissapäivänä jouduin kesken työpäivän kotiin lepäämään kun iski hirveä pyörrytys päänsärky huono olo kohtaus, pelkäsin jopa menettäväni tajuni.

Sunnuntaina suuntaan kummityttöni ristiäisiin josta olen potenut vaate kriisiä, mulla ei ole tällähetkellä ainuitakaan sopivan kokoisia housuja kaikki ovat liian pieniä ja äitiyshousut vielä liian suuret. Enkä kerkeä ostoksille kovan työviikon vuoksi (viikonloppunakin töihin) ja toisaalta olisi turha ostaa tähän tilanteeseen sopivat housut kun kohta ne käyvät liian pieniksi.

Olemme miettineet tätä mun väsymystä joka tosin on varmastikkin helpottanut alkuraskudesta mutta joskus sen pahasti iskiessä olo on aivan toivoton. Ennen sairaslomalle joutumista sairaanhoitaja epäili masennusta mutta lääkärilleni päästyä hän vain totesi sen normaaliksi raskausväsymykseksi. Tällä viikolla soitin neuvolaan kyselläkseni onko muuta apua kuin rauta niin hän kehoitti vain hakemaan sairaslomaa ja piti sitä normaalina asiaan kuuluvana väsymyksenä. Sittemmin oltua yhteydessä työterveyshuoltoon saadakseni vapautuksen tuosta aimmein mainitsemastani päänsärystä tuli väsymys jälleen puheeksi ja hänkin epäili ettei tuo enään normaalilta kuullosta ja varasi minulle ajan työterveyslääkärille jotta voimme ylipäätään pohtia työssä jaksamistani. Että ota nyt sit selvää onko tämä tähän raskauteen normaalia vai voisiko kyse olla jostain vakavemmasta.

Mutta onneksi syksy tulee ja se on mun vuoden energisintä aikaa ja olen jo huomannut sen positiiviset vaikutukset minussa!

                            👌

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti