lauantai 29. maaliskuuta 2014

Parisuhde

Kuinka kauan olette olleet yhessä?
- Tässä kuussa tuli täyteen kaks ja puol vuotta :)

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun? 
- Oliskohan ollu kuukaus.

Kuka pyysi ketä ulos? 
- Mies.

Kuinka vanhoja olette?
- Minä 22v mies 26v

Kumman sisaruksia näette enemmän? 
- Varmaan aika saman verran

Onko teillä yhteisiä lapsia? Tai kummallakaan omia? 
- Kummallakaan ei ole, mutta haaveissa on on muutama yhteinen.

Entä lemmikkejä?
- Ei yhteisiä, kummallakin tahoillaan porukoileen jäänneet kissa(t).

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
- Ehkä tämän lapsihaaveen toistainen toteutumattomuus tai eri mielipiteet isoista asioista esim. muuttaminen.

Kävittekö samaa koulua?
- Ei käyty.

Oletteko kotoisin samasta kylästä? Kaupungista?
- Ei olla. 

Kumpi on älykkäämpi?
- Loppujenlopuks aika tasavertasen älykkäitä tai tyhmiä ollaan, riippuu asiasta mä oon älykkäämpi naisellisissa asioissa ja mies taas miesten jutuissa.

Kumpi on herkempi?
- Varmaanki mä
Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
- Valitettavasti huoltoasemoilla koska miestä ei saa hienompii paikkoihi.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet? 
- Tallinna.

Kummalla on pahempi temperamentti?
- Mulla, siitä ei ole epäillystäkään :D

Kumpi laittaa ruoan? 
- Mies osaa laittaa ruokaa muttei osaa leipoa ja mulla päinvastoin joten jako on aika selvä syömispuolen suhteen, mies kokkaa, mä leivon.

Kumpi on sosiaalisempi?
- Mies.

Kumpi on siisteysintoilija?
- Minä! En siedä epäsiisteyttä.

Kumpi on itsepäisempi?
- Kumpikin mut ehkä mä vien tittelin tässä.

Kumpi vie suuremman osan sängystä? 
- Mies on isonpi mutta mä kuulemma öisin saatan vallata koko sängyn.

Kumpi herää aikaisemmin?
- Riippuu työvuoroista varsinki minä jos mulla on aamuvuoro.

Missä ensimmäiset "treffinne" olivat?
- Apsilla kahvikupposen ääressä :D

Kummalla on suurempi perhe?
- Miehellä.

Saatko usein kukkia?
- En murr :D

Kumpi on mustasukkaisempi?
- jaa a ehkä mä (tai ainaki näytän sen useemmin) vaik todellisuudessa mies taitaa olla enemmän.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
- hmm vuos tai vähemmän
Kumpi syö enemmän?
- Mies.

Kumpi pesee pyykit? 
- Minä, koska en anna miehen koskea niihin.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa? 
- Tässä asiassa täydennämme toisiamme, sitä mitä mä en tiedä tai osaa niin mies osaa ja mitä mies ei osaa tai tiedä niin mä osaan.
Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
- Aika tasavertasesti tai mies hiukka enemmän.

Kumpi on rauhallisempi?
- Ollaan kummatki aika rauhallisia että aika paljon tilanne määrittelee.

Kumpi on eläinrakkaampi?
- Minä se taidan olla.

Löysin kyselyn sivustolta joka samasta aiheesta kertova blogi:  http://haaveisstatotta.blogspot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti