torstai 16. lokakuuta 2014

Vuodatus ja masukuva

Harvinaisen paska viikko takana, anteeksi jo vuodatukseni. oon ollu tällä viikolla harvinaisen huonotuulinen ja se on varmaan paistanut kilometrien päähän kun tuntuu että kaikki muutkin ovat olleet sitä ainakin mua kohtaan. Oon ollut jälleen hyvin väsynyt ja selkäsäryt ovat vaivanneet niin että jo toissapäivänä toivon että kumpa vauva jo syntyisi. Oon saanut juosta omien ja asiakkaiden asioissa lääkäreissä ylitöitä tehden ja vihdoin pääsin haluammalleni sairaslomalle loppuviikoksi ja ajan fyssarille. Ensimmäinen lääkääri olisi syöttänyt minulle vain Panacodia mutta vaikka siitä sanottaisiin kuinka sopivan raskaana olevalle niin minä en halua yhtäkään myrkkyä kroppaani pienokaisen siedettäväksi joten ennemmin sitten valitsen kärsimyksen säryissä. Neuvolalääkärille olisi päässyt vasta viikkojen päästä. Niinpä päädyin työterveyshoitajalle joka tuntui olevan ensimmäinen ihminen joka ymmräsi kunnolla tilanteeni ja oli samalla aallonpituudella kanssani että yritettään ensin kaikki ei lääkkellinen.

Mutta jospa viikko paranisi loppua kohden kun huomenna mennään jo viikolla 26 ja lauantaina mennään miehen kanssa vauvan tarvike ja vaate ostoksille.

Ja tässä vielä eka masukuva tännekkin rv 24+6

Leppoisaa loppuviikkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti