lauantai 4. lokakuuta 2014

4D ultra


Herttileijaa aika kuluu niin äkkiä ja mä oon viimeviikot ollut niin kiireinen, vapaa päivätkin on täynnä kaikkee niin olen unohtanut kertoa käynneeni 4D ultrassa tai sit tää menee tän raskausdementian piikkiin :D

Toisaalta kiva että on tekemistä niin että ei voi ainakaan sanoa ajan matelevan mutta tuntuu niin epätodennäköseltä että raskautta on enään jäljellä 4kk vaikka kovasti päivittäin jo toivon että pikku käärö olisi sylissäni ja lopulta luulen että lapsen synnyttyä kaipaan masuani ja raskausaikaa.

Postauksen asiaan siis 4D ultrassa kaikki hyvin, vauveli kasvaa normaalisti vaikkakin on normaalin käyrän hännillä mutta kätilökin totesi että ei mun kokoselle isompaa lasta voiskaan tulla ja epäili että tämä syntyisi alle 3,5kilosena ja laskettu aikakin menisi 5.2 tai sen jälkeen kun "virallinen" LA on 30.1 mutta niinhän se oli rakenneultrassakin 4 päivää jäljessä LA:sta.

Mutta mun mielestä on jännä tai en oikeesti tiedä onko siinä mitään eriskummallista mutta tää poitsu kasvaa siis normaalin kasvukäyrän hännillä mutta koko ajan mun kohdunpohjankorkeus on normaalin huipulla. Ainakin sillä on sit tilaa liikkua.

4D ultra oli ihana kokemus tutustua meidän pikkuiseen joka kätilönkin mukaan on todella vilkas tapaus ja ihan isänsä näköinen.
rv 22+3 peukkua imemässä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti