torstai 23. lokakuuta 2014

rv 25+6 kuulumiset

Aika kuluu äkkii huomenna jo poksutaan viikolle 27 vaikka tahtosin kelata aikaa jo äitiysloman alkuun joka mulla alkaa 22.12 juuri mukavasti ennen joulua eli enään vajaa 2kk. Ja mahdollisesti pääsen lomailee jo ennen sitä jos saan pidettyä lomapäiväni mutta pahasti uhkaa käydä niin että saan ne rahana tosin ei sekään pahitteeksi oo mut ois vaa jotenki tosi kiva olla koko joulukuu vapaana niin ois oikeesti aikaa järjestellä vauvajuttuja ja joulua. Oon jo nyt tohkeissani joulusta, oon leiponu jo pipareita, ostanut joulukortit (kun halvalla sai), suunnitellut sisustusta/koristelua, kuunnellu joululauluja, hypistellyt kaupoissa joulujuttuja jne.

Mutta tähänpäivää oon siis viime viikon torstaista asti ollut saikulla selkäsäryn vuoksi ja en tiedä onko tämä helpottanut vai mennyt pahemmaksi kun tuntuu että tää aaltoilee ja päivät on erilaisia, yhtäkkiä selkä kipeytyy tosi särkyisäksi, tosinaan sitä vain jomottaa ja tosinaan ei ole mitään särkyjä. Oon päätelly tän lihasperäseks ja samaan päätelmään päätyi fyssarikin eilen, jolta sitten sain jumppa ohjeita ja tukivyö vaihdettiin isompaan. Maanantaina pitäisi yrittää töihin palata.

Vauvahankinnat alkaa olee jo hyvällä mallilla enään oikeestaan ei tartte hommata kuin itkuhälytin, muutama vaate, ehkä mobile ja sitten ihan lopuksi vaipat ja rasvat sun muut. Ja imetysliivit ja jossain vaiheessa taas itelle isompia vaatteita.

                                     add a caption

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti