keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Hyvä päivä!

Vitsit eilen oli hieno päivä hirveästä säästä huolimatta täällä oli järkyttävä tuuli, vettä, rakeita ja lunta sato ja sähkötkin menivät poikki kesken työpäivän. Mutta ne hyvät asiat ensinnäkin yöllä nukuin ekan kerran pitkään aikaan niin hyvin että aamusta asti oli ihan eri ilme kasvoilla kun olin niin hyväntuulinen sitten mun työsuhteelleni tarjottiin jatkoa tämän vuoden loppuun asti johon tottakai suostuin eli "pääsen" olemaan äitiyslomaan asti töissä ja muutoinkin käytiin hyvä keskustelu pomon kanssa. Suuri paino tippui harteiltani kun sain töissäni suoritettua kaikki LOVE näytöt (joiden suorittamisesta uhkasi -5%palkanlasku kuun loppuun mennessä) ja olisinhan ne suorittanut aikapäivää sitten mutta näyttöjen vastaanottajat kun ovat niin kiireisiä. Ja olihan meillä eilen mieheni kanssa vuosipäiväkin jota tosin emme mitenkään erityisesti viettäneet. Söin kuitenkin hyvää ruokaa ja nukuin pitkät päiväunet ja Klikkaa mua sarjan uusinnat alkoivat. Siis tiistai joka on viikon inhottavin päivä olikin näin paras pitkään aikaan.
                     Smile

3 kommenttia:

  1. Ensinnäkin onnea raskaudesta! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin :)

    Sitten pyydän anteeksi, olin ilmeisesti epähuomiossa skipannut yhden kommenttisi blogissani. Olisit halunnut laittaa linkin blogikirjoituksestani, kyllä se minulle tietenkin olisi sopinut / sopii. Anteeksi etten ollut vastannut!

    Ihanaa kesää sinulle! :)

    VastaaPoista
  2. Okei, pistin s-postia, toivottavasti tuli perille.

    VastaaPoista