perjantai 8. elokuuta 2014

rv 15+0

Viikot vaihtui 16 viikkoon huikeen pitkällä jo ollaan vaikka tavallaan ollaanki vielä alkupuolella tai oikeastaan lähempänä puoliväliä kuin koskaan aiemmin.

En vain tiedä mikä masussani on tilanne, täytyy vain uskoa että kaikki on hyvin vaikka yksi ilta sainkin itkupaniikin kun tuli vain sellainen olo ettei kaikki ole hyvin eikä se epävarmarmuus ole vieläkään laantunut. Mutta toivottavasti saamme tähänkin pian selvyyttää sillä maanantaina mulla on eka neuvola lääkäri.

Mulle on tullut nyt kauhee hinku ostaa vauvalle jtn suurta kuten vaunut tai häkkisänky, aiemmin mietin että ostan ne vasta kun rakenneultassa on käyty mutta näinköhän maltan odotella sinne asti.

Ja mikä huojennus kävin tänä aamuna vaa'assa ilman vaatteita eikä paino näyttänyt läheskään niin paljoa kuin neuvolan vaaka. Olinhan iltapäivän neuvolaan mentäessä syönyt jo ja juonut paljon ja olin vaatteet päällä. Olen siis lihonut 16 viikossa (4kk vautsi toi kuukausien määrä kuullostaa hyvältä) 2,9kg.

Olemme mieheni kanssa aloittaneet uuden harrastuksen nimittäin uinnin jota olisi nyt tarkoitus harrastaa läpi raskauden ja ehkä sen jälkeenkin. Varmaan ainut laji jota voin harrastaa läpi raskauden, voin vain kuvitella kuinka loppuvaiheessa kävelykin on tuskaa. Uinti on koko kropan laji joten siksi täydellinen minulle ja vaikka se näin aloittelijalle onkin raskasta niin samalla todella rentouttavaa. Suosittelen myös muille varsinkin raskaanaoleville.

                                                 Summer ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti